Woou, söndag..

Jag somnade hos Malhin när vi tittade på filmen igår, så jag vaknade upp hos Malhin och Emma vid 12!! Emma skulle åkt hem innan hennes bussbiljett gick ut dvs kl 9.30! HA eller hur! Vi sov som små barn hela natten :P Så det blev frukost på Burger meister och glassmilkshake till efterrätt! Sen träffade jag och Malhin Nadia och Anja en stund och nu så sitter jag här och "jobbar" barnen sover. Malhin kanske kanske kommer hit... Vi 4 skulle haft tacos kväll men det blev inte så.

Så jag slänger in ett låt tips mittialltihopa!



Grab your gun, time to go to hell
I'm no hero guilty as charged
Search and destroy
<3



LOVE


Kommentarer
Postat av: mamma

bra låt!!!

2010-05-31 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0