Valborg!!

(Skrev detta inägget i förrgår men min datar stängdes av och jag hade inte tid att starta om den förns nu..)

Det blev lite annorlunda firande detta året.. Men lika kul ändå! Vi 3 tjejer gick ju ut och "dansade" vi var ju tvungna att gå till en 18 klubb. Njaaa små killar och fjortis tjejer är väl inget jag skulle föredra men va fan! Vi hade kul ialla fall. Vi träffade 2 killar som vi hände med. De var hur trevliga som hellst. Gahl, som den ena hette jobbar som dj på klubben och hans komps Erik/Bambi/ något-som-ingen-kan-uttala, hängde bara på.  Sedan drog vi upp till Twin Peaks och kollade på utsikten! Nice som fan!

Fick även min första "American kiss" jaa, den hade man ju kunnat vara utan! HAHAHA!

Så valborg blev rätt bra även om vi inte var i sverige!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0