Spotloskeavtalet :P

Nu har jag kommit på en väldigt bra plan för mitt liv! Jag ska fan inte bo i sverige! Jag ska givetvis åka tilbaka hem och traffa alla nära och ära i några år, nu efter mitt år är slut här. Men sen när jag är klar med min utbildning så vill jag åka tillbaka hit till USA och bo i Los Angeles och jobba här istället. För ärligt talat, jag kan inte se mig själv bo i sverige i resten av mitt liv..
Så Malhin och jag har snackat om det och hon vill inte heller bo i sverige. Så vi har lovat att att vi inte ska komma hem och börja jobba på ica och vara fast där i resten av våra liv. Så fort vi har pengar och är klara med allt vi har att göra i sverige så flyttar vi till LA :D
ÅH, jag älskar allt där nere!!! Allt man vill ha finns där :P

Bild från LA resan över julen. Man kan se Walk of fame stjärnorna i bakgrunden!




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0