Sociala förmiddagen

Igår kände jag mig väldigt social och trevlig. Jag skypade med Nicole vilket var väääldigt länge sen.. FÖR länge sen <3 Så det var trevligt, sen pratade jag även med Simon och Mamma och uppdaterade mig lite på den fronten. Jag ska försöka bli bättre på att skypa med mina nära och kära nu när jag inte har college längre. Jag ber faktiskt lite om ursäkt för att jag inte har kunnat klämma in mera skype tid till er. Men nu ska det ändras!! Och snart kommer jag hem och då ska all tid tas igen! :D

Kvällen spenderades hemma hos Malhin med Hakuna Matata och hallon/äpple smulpaj! Mysigt värre!!
För utom att jag fick ta emot ett väldigt störigt samtal....




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0