Såå nu har jag lugnat ner mig!

Jag måste bara berätta allt!!

Det började med att vi kom in och hittade våra platser, vi skulle egentligen ha suttit uppe på balkongen men när vi väl satt där uppe så ångrade vi oss. Så vi gick och letade efter "Jerry" jätte länge, för tydligen skulle han kunna byta ut våra sittbiljetter till ståbiljetter. Vi hittade en annan gubbe som hjälpte oss istället, så vi fick gå till biljettkassan och prata med tjejen där man hon fattade inget så hon gav oss "vip" armband istället!!! Så vi kunde få bättre platser och stå vid ljudbåset om det skulle bli för trångt på golvet. Vi ställde oss på golvet och lyssnade först på förbanden det var Muthmath och ett annat skit coolt band som jag inte kommer ihåg namnet på.. :P

Och JÄVLAR vilket tryck det var sen när väl 30 SECONDS TO MARS kom upp på scenen, jag har en video på det! Sä jävla härligt!
Jared, sångaren, tyckte vi var för lungna så han bara " på tre trycker alla sig framåt och börjar hoppa" Eha OKEJ!!!  så då hamnade vi änne längre fram!! Och det blev bara galnar i publiken hela tiden. Det var till och med några som trillade.. stackare.

SEN så flyttade Jared på sig och stod och sjöng längre bak ett tag! Han sjöng olika önskemål från publiken, och så han sjöng lite av Lady gagas Bad romance! VAA FAAAN! :P Efter det så fick han för sig att han skulle gå igenom publiken upp till scenen! Så han slängde sig upp och igenom. Det var då som jag fick hans knä i mitt huvud, ahahha han klättrade rakt över mig!

Alstå jag och Malhin skulle fan fram till scenen allra längst fram, så vi knuffade lite snyggt när de andra också knuffade. Det gick väl sådär vi hamnade så att vi hade kanske 4-5 personer framför oss. Och då så började jared plocka upp personer på scenen. Alla bara knuffades och skrek, men det paret som jag hade brevid mig var jätte snälla och frågade om de skulle lyfta upp mig! Jag bara ehm, jaa eller seriöst?! Så det lyfte upp mig och skickade fram mig till en av vakterna som tog emot mig på andra sidan av skydsstaketet. Därifrån var det bara raka vägen upp på scenen!!

Efter någon minut kom Malhin också upp hon hade sätt mig försvinna upp och sagt tll killen brevid henne att lyfta upp henne. Så vi återförenades uppe på scenen bakom sångaren!! OMG! Vi stod längst fram på scenen med Jared och hoppade som galningar! Malhin skrek som en galning :p Hahaha, Sen fotade vi bilder med honom i bakrunden och när Malhin tog mitt foto så började han prata med oss och ville ta min kamera och fotta oss men jag hade den runt min handled så jag han inte ta av den innan han var tvungen att börja sjunga igen!!  COOLT!
Sen var allt slut efter den låten! Så då gick vi till tåget helt höga på adrenalin. Och det kom fram folk och frågade om vi tyckte att det var coolt på scenen, för de kände tydligen igen oss!!

DET VAR DEN BÄSTA KVÄLLEN I MITT LIV!!!! <3<3<3   (hittils)



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0