Onsdagen

Igår så träffade jag Malhin, sen åkte vi till en syd afrikansk resturang där vi firade Anjas syster Nadia som fyllde år. Det var jätte trevligt. Anja och Nadia är så sjukt härliga och så pratglada. De är typ jätte amerikanska generösa och hur trevliga som hellst, så det är alltid kul att träffa dem, även om jag bara har träffat Nadia en gång :P

Och gissa vad jag åt på den syd aferikanska resturangen .... jo KOHJÄRTA!!! Hahaha, det vra fan gooooott :P det gällde bara att tänka på något annat när man satte gafflen i hjärtat och åt upp det! Men det är ju faktiskt en muskel och vi äter ju annat skit så varför inte äta ett hjärta?! Tjejerna mitt emot mig år mini bläckfickar med huvud och allt! Det var ännu värre. De tog en tugga an benen och sen huvudet i en tugga... uuuurk! :P DET skulle jag aldrig kunna äta!



LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får jag väl bjuda dej på levergryta när du kommer hem!!! ;)<3

2010-05-21 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0