Little girl little girl, you Dirty little Liar...

Nu är det lördag igen!!! Wiii! Så jag och Malhin ska ut på nya äventyr. Vi ska hyra en liten gul Bil/gokart och åka runt i SF. Hur ballt är inte det?!

Igår så jobbade jag, men Malhin kom över så vi satt och lyssnade på Green Day och kollade på Criminal minds! Vi satt och kollade på typ 3 avsnitt i rad. De rullade i sträck på just den kanalen vi tittade på! Meeen vi blev lite trötta vid 12 tiden så vi råkade somna och vaknade sen igen vid halv 2!! Hahaha!


På tal om något helt annat ett av mina favorit band 30 Seconds to mars, spelar här i SF nu på torsdag OCH JAG MÅSTE BARA DIT! Hade varit så jääääävla kul att se dem live! ÅÅÅHH, jag VILL!! Vi får väl se...




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0