I gårkväll..

..så träffade jag och Malhin, Gahl och hans 2 komisar. Vi träffades först och bara gjorde ingenting och sen gick vi till klubben som vi var på förra veckan. Kön var as lång men eftersom Gahl är DJ på klubben så gick vi bara förbi kön och behövde inte betala! Gött eller vad!! Vi fick även vip visning uppe i DJ båset, woohoooou!! HAHAHA. Så det blev en ball kväll! Grattis är bäst, har jag kommit på!!!

Jag färgade mitt hår igen.. som vanligt känns det som! Jag gillade det ljusa men det kändes inte helt rätt. Så jag bestämde mig för att prova något nytt... Så nu är jag rödtott! På riktigt, Jag har typ rött med lite brunt i. Ni kommer få se bild sen när jag sitter vid min egen dator.


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0