Fy vad tragiskt...

Jag vet att det var några dagar sedan nyheten kom ut men jag hade inte tänkt att ta upp det men nu gör jag det iallafall.
Ni vet ju att Brittany Murphy dog i december förra året helt plötsligt. Hon hittades av sin mamma i sitt hem. Fy vad hemskt det måste vara att hitta sin dotter död. Fy fan... men ialla fall, Hon var ju gift med Simon Monjak en man inom musik branschen. Nu har han också hittats död i samma hem och av samma person dvs Brittanys mamma. Vad ska man säga? Tragiskt eller vad. 
Det som får mig att skriva om detta är för att jag tycker att det är väldigt tragiskt och jag undrar hur det kommer sig att så många "Hollywood kändisar" har dött de senaste året? Är baksidan av Hollywood så hård eller är det bara en slump? Jag kan ju förstå att det måste vara jobbigt med alla paparatzi fotografer men ändå? Tragiskt är det ialla fall.
Jag vet bara att om jag skulle få välja så skulle jag vilja vara känd för mitt namn och inte ansikte! :P




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0