Den första MAJ!! sjukt!

Som jag har sagt massor av gånger förut, fy vad tiden går fort!!!
Denna dagen så träffade jag Malhin en liten stund och sen jobbade vi båda och sen kollade vi på film hos mig. Trevligt trevligt var det.. Det blev en ganska lugn kväll... Förutom att Killen ringde mig och snackade om sig själv i typ 30 minuter. Han trodde inte att jag viste vad Halloween eller pimp var.. Eftersom jag är från sverige och vi e ju inte så civilicerde där?!!! Hahaha, dagens skämt!
Fan vad dumma människor det finns!!

På söndagen så åkte vi till Walnut Creek och shoppade. Malhin köpte en rosa Barbie scooter som vi bar runt på hela dagen. Och svettig värre var det där ute. Walnut Creek ligger typ 40 minuter utanför SF så där är det alltid varmare och ingen dimma. där e sjukt mysigt där ute. Jag hade lät kunnat bo där om det inte hade varit så litet.
Senare så blev det bubbelpoolen igen hos mig. Det är vår nya tradition, bubbla varje söndag! Det är så skönt att bara sitta där och koka lite. Man känner sig sjukt avslappnad sen och inför den nya veckan! Så det ska vi försöka göra varje vecka!


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0