Cowboy hatt + helium ballonger + båt = BRA!

Ja, igår kväll så hade jag ju aupair möte ombord på en "discobåt!" Men det var fan ballt! Jag gillade det faktiskt skarpt! Jag hade skit kul. Jag och Malhin stressade dit men när vi kom dit så ahde de inte änns börjat skriva in sig, som vi måste göra på varje möte. Vi träffade några andra jätte trevliga svenska tjejer som vi hängde med :) Kul med lite mera svenka gener!!
Det var fullt av Helium ballonger ombord på båten och dem tog vi beslag på! Jag tror faktiskt att det var vi svenskar som använde upp nästa alla :P För efter några timmar var de borta! Vi har massor av videor på oss när vi snackar och har andats in helium :P Måste bara säga att man får sjukt ont i huvet efter några ballonger! Det var även prisutdelning och sådan skojjigt! Jag och Malhin fick Cowboy hattar och uppblåsbara mikrofoner! Kul KUL!


Sedan mötte vi upp Emma downtown och hade en liten "förfest" Nej det var nog en överdrift! Vi satt på en bakgata och drack lite!! Hahaha :P Vad gör man inte när man är minderårig! Sen gick vi till vår vanliga klubb och hade skit kul!! Det är 100 gånger roligare att vara ute och festa med bara tjejer änn med killar. Specielt när man är på en klubb! Fast sen kan det ju bero på vilka killar man är ute med! Vi träffade nämligen Gahl och hans kompisar efter någon timme... INTE så kul! Jag och Malhin försökte undvika honom men det går INTE. Hahaha, vi var så töntiga, jag gömde mig bakom Emma! Till sist såg han oss...

Men jaja, klubben stände strax efter det och vi åkte hem och kollade på film :P Det blev Highway IGEN :D jag gillar den MYCKET :P

Här kommer bilder + video!














LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0