AJJJJJJE, jag dööööör!

Pujaaahuuu! Jag trodde jag skulle dö imorse av magsmärtor!! fy vad hemskt det var! Seriöst jag trodde nästan att jag skulle dö! Hahaha :P Men tack och lov för svenska tabletter! Vi har den bästa medicinen asså :P Jag vet att innan när vi fortfande umgicks med tyskarna så gav jag lite av mina ipreen till dom och de blev helt kära i dem!!!  Hahaha :P

NU till vettigare saker! Jag har kollat runt på ALLA artister som jag vill se, men vet ni vad retligt. Alla har redan spelat elle är i europa nu på våren och kommer till USA till hösten när jag åker hem! Och jag tror attd et var 3 olika band som spelar här i SF när vi är på Hawaii :(  arrggg, kan man skippa Hawaii ;P NEJ verkligen inte! 
Nu är det bara lite mer än en månad kvar tills vi åker!  Längtar så sjukt mycket :P


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0