Åhh vad jag ÄLSKAR MINA FÖRÄLDRAR!!

Kolla vad jag fick idag med posten. Kan det bli bättre! ja, men skit i det!
Godis!!! Ett och Ett halvt KILO faktiskt!! Så underbart gott :D Mamma berättade att de hade skickat något för typ en vecka sen och nu så fick jag paketet :P Jag hade glömmt bort hur vist godis smakar så nu har jag smakat på allt ígen!

Tack så mycket för paketet!


Nu när det börjar närma sig slutet på mitt år här så har jag börjat tänka på allt där hemma och jag saknar det faktiskt mer nu änn innan. nu vet jag ju att jag snart kommer få se alla och lukta alla bekanta lukter och äta all den goda maten... Innan så var det liksom "skit samma jag ska fan klara detta" Man tänkte aldrig på sådant som kunde få en att längta hem. Inte för att jag längat hem direkt men jag käner att ett år räcker gott och väl.


LOVE


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att det smakade bra!!!

Jag gick på Maxi vid deras godishylla och försökte komma ihåg vad du brukade köpa för godis,hoppas jag fick med det mesta.ÄT OCH NJUT !!!!!:)

2010-05-06 @ 12:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0