Åh nej!!

Nu är jag rädd!! Min dator är värre än vanligt nu, nu fladrar skärmen.. Inte bra. Jag hoppas att den håller tills jag kommer hem, det måste den göra, annars försvinner flera år av mitt liv i bilder... Och framförallt alla usa bilder och bal och studenten bilder. Nej usch vad hemskt det skulle vara.

Tar det lungt idag, börjar jobba snart. Öppnade precis mitt fönster för att jag skulle få in lite frisk luft mellan regnskurarna som vi har i SF idag. Men nu luktar det bara katt piss ute! Det gör det när det regnar här.. Inga härliga dofter som vi har hemma i vejby. Nej här är det katt piss som gäller!!!


 LOVE

Kommentarer
Postat av: daddi

USB in USA

2010-05-28 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0