Ååå, värme!!

Jag och Malhin åkte ut och hälsade på Emma ute i Danville/ Walnut Creek. Det var hur trevligt som hellst! Men det tog oss as långtid att komma in till stan. Det var ett spring race så det var fullt med folk överallt och alla tåg som kom var redan sjukt proppfulla och bussarna kom aldrig. Men till slut så fick vi plats på ett av tågen, efter typ en timme!
Vi träffade Emmas värdfamilj och badade i deras pool. För utanför SF är det alltid mycket varmare, på grund av all skit dimma som kommer in över staden på våren och sommaren... Så det var hur kul som hellst. Sen så drog vi till ett biljard ställe och spelade lite. Jag måste ändå säga att jag sög riktigt mycket! Men va fan det var kul ändå :P

OCH JAG HITTADE YOGHURTLAND DÄR UTE!!!  Som jag har saknat det sen LA :D







LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0