Underbar helg!

Det har varit en jätte bra helg! Inte för att jag gjort något speciellt, men solen har värmde San Francisco både i lördags och söndags.
Så på lördagen var jag och Marina och "shoppade" down town. Vi handlade väll egentligen inget men vi gick där och drömde om pengar! Det blev lite frozen yogurt för min del. Mums!! Sedan möttwe vi upp Lea på Safe Way där vi köpte lite mat och CHIPS I MASSOR!!! Heheh, Lea tyckte att vi var helt knäppa och frågade flera gånger under dagen/ kvällen " Vad fan hände med er Down town? " Både jag och Marina var på helt underbart humör! PÅ kvällen spelade vi (skratta inte) Uno!! Fy vad tyskarna var emot mig! De sitter bara och tänker på tyska medans jag skriker UNO, och sen säger de "Du sa inte UNO..."  MEN JOOOOO!! Hahah, vi hade värsta fighten!!  Och vet ni vad, Marina och Lea hade inte sett Grease på engelska! Så vi såg ungefär halva av den.
Det blev en mycket trevlig kväll.

Under förmiddagen så skypade jag med hela släkten där hemma. Pappa hade födelsedagskalas(!) så alla var där! Och gud vad alla hade växt, ärligt talat så kände jag knappt igen kusinerna! Usch vad tiden går... Jag har ju inte sett dem på 7 månader... MEN, det var skit kul att se och höra alla. Jag satt och log hela tiden. Och det var nog därför min dag var helt underbar!
Men jag insåg med att jag har börjat acceptera att jag är här och de andra är hemma. Så jag har inte hemlängtan alls. Jag är här i SF just nu och jag kommer snart hem till dem. Kändes skönt att man inte lägre går och nojjar sig över hur man ska klara sig hör i ett HELT år. Nu så tänker man bara, " Men hallå jag har ju redan varit här i 7 månader så det här kommer jag klara!!"

Och söndagen då. Då åkte jag Down town med Marina och Lea och NU så shoppades det!! Vår vädret har sina effekter på mig. Bara för att vädret var så fint så var jag tvungen att köpa sommarskor, solbrillor och nya kläder!
Men vissa av plaggen har jag planerat att köpa länge, så det känder inte så onödigt.




Köpte även ett annat linne men det är ett helt vanligt linne så det är inte så kul att se! Och jag glömde fotta solglasögonen men dom får ni säkert se snart ändå.



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0