Torsdagen den 11 mars

Och idag har jag solat för första gången detta året!! Härligt! Gick med Marina till hund parken idag när jag hade lite "rast". Vi satt där i lite mer än 3 timmar och nu så är jag röd i ansiktet! men jag är rätt glad för det iaf! För det betyder att det är vår och ännu bättre snart sommar! WOOHO längtar :D Det roliga är att jag hade på mig min stora silver ring som jag nästan alltid har, och jag fick märke efter den! Så jag har en ljusare vit cirkel på mitt pekfinger. Snyggt, och jag har även blivit röd i ansiktet. Grejjen är ju den att jag har ju varit rätt vit de sista veckorna och nu när jag var ute i solen så blev det en chock för min hud så jag set ut som en flugsvamp fast tvärt om. Jag är vit med rödblossiga kinder och näsa. Så nu försöker jag dricka så mycket vatten jag kan. För det ska nämligen vara bra för huden när man har vait ute för länge i solen. Så nu ska jag gå och dricka en halv liter vatten igen "återfukta inifrån" kallas det!




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0