The Last Song

Har läst en jätte bra bok nu den senaste tiden. Den hetter "The last song" av Nicholas Sparks. Helt underbar bok, jag har aldrig gråtigt så mycket som jag gjorde när jag läste de hundra sista sidorna i boken. Den handlar om hur en stökig 17 tjej spenderar sommaren hos sin pappa med sin bror. Hon blir förälskad i en kille och hon riskerar att få fängelse för något hon inte har gjort och så dör hennes pappa... Ja, den är jätte bra, även om min beskrivning inte var den bästa! Ni vet kanske redan att den kommer som film i April någon gång. Med Miley Curys, Liam Hemsworth och Greg Kinnear mm. Längtar tills den kommer ut!!


Nu sitter jag här med brun/orange hår! Har avfärgat det så att jag kan få det ljusare, så ikväll så ska jag förga det igen till ljus brunt! Så det så :) inget mera mörkbrunt hår!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0