Svett svett svett!

Fy idag är det varmt här! Jag går runt i jeans kjol och en 3/4 ärmad tröja och jag svettas!! Det ligger ändå bara på runt 20 grader men mellan husen och i solen steker det!

I gick jag till college som vanligt men det blev bara en kort runda där! För efter ca en halvtimme så kommer det in en polisman och säger att vi måste evakuera skolan på grund av hälsoskäl och massa sånt, så jag borjar packa ihop mina saker och då så kommer strömen tillbaka typ 5 minuter efter att vi fick reda på att vi skulle gå ut! Så jäkla typiskt. Så jag råkade tänka högt och sa SHIT rakt ut så min kära granne brevid mig, en annan au pair börjar skratta och kinesen brevid mig, som pradade med sig själv hela lektionen börjar prata med mig istället. Fast med en otrevligare ton då förstås! Men vi gick iallafall, så jag gick och möte Lea en stund, hon satt i hundparken och läste en bok. Den lilla skolkaren skippade college idag, jag mötte henne när jag var på väg dit! Då gick hon på andra hållet!
Men det var trevligt iallafall!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0