Svensk söndag!

Hela söndagen och hela helgen blev en svensk helg. Det var bara jag och Malhin och vi gjorde massar av kul saker! I söndags åkte vi till IKEA. Ooooh, vad jag hade längtat efter det! Vi gick dit och åt köttbullar med lingon, sås, potatismos, vitlöksbröd, äppelkaka med vaniljsås och flädersaft!!!! Så underbart!! Sen så gick vi runt på hela Ikea och töntade oss. Lika kul som vanligt. Vi köpte med oss Almondy tårta, Marabou, Gifflar, Äppelcider och flädersaft! Så vi hade "fest" hemma hos Malhin på kvällen med massa filmer och all maten. Jag köpte med mig mera svenskmat för ikväll ska jag laga en svenskmiddag för familjen. Hoppas att jag inte bränner maten bara!! Haha!
Jag och Malhin hyrde filmen Sorority row i söndags så den han vi titta på! Som jag har längtat efter att få se den igen! Jag var ju och såg den på bio i L.A med lilla gänget där. Alltså där e en tjej som spelas så jävla blåst men ändå smart! heheh hon är fan ball!



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0