Söndag = SOOL!

Fy vad vädret har blivit bra nu! Förra veckan hade vi regn som fan och kallt nu har vi det svettigt med upp emot 20 grader och SOL! Jag älskar det, det liksom luktar godare i luften och alla är gladare. Man bli så mucket piggare med, TJOHOO!
Så vi spenderade den söndagen i "våran " tatueringsstudio. Vi är typ alltid där. Det är alltid någon av oss som har ett ärende in där. Denna gången var det inte jag som hade ett ärende där. Och där e så mysigt.. de som äger den och jobbar där är hur trevliga som helst. Inga stöddiga bikerdudes.

Senare på kvällen blev det bio igen. Vi går typ alltid på bio har jag kommit på. I sverige gick jag typ aldrig på bio, det hände lite då och då bara. Här är det en del av våran veckorutin! Haha, kanske inte riktigt men nästan! Så denna gången såg vi Remember me. ÅHHH, vad den var bra! Gud vad vi fyra tjejer lipade på slutet. Det var bara så hemskt synd om alla inblandade. Nu ska jag inte säga mer, jag vill inte förstöra för de som har tänkt att gå och se den. För det måste man göra.
Och jag måste bara säga " ROBERT ÄR MYCKET SNYGGARE NU, UTAN VAMPYR SMINKET, SHIT HAN ÄR HET!" Så då fick jag sagt det med!

Det sjukaste hände när vi skulle hem, nu ska jag ta det från början.
Marina och Lea tog bussen, jag och Malhin skulle ta Muni:n, det går snabbare. Jag ska stoppa ner mina mynt och få min biljett men det går inte och vi var ju stressade för vi hade bara några minuter på oss innan tåget skulle gå. Och då står det en kille innanför grinden där man betalar och sa att han kunde hjälpa mig han gav mig biljetten och jag gav honom pengarna. Väl nere på perongen så ser jag att jag har fått en buss biljett såm är fejk. Killen hade klippt den på mitten så att datumet var rätt. Så jävla DUM jag kände mig. Jag hade blivit lurad av en jävla gubbe som såg ut som munivakterna! Alltså fy fan för han!! För vi var stressade och jag tänkte inte med hela hjärnan. Så när jag väl insåg det så gick jag och Malhin upp på andra sidan, där man också kan köpa biljetter och förklarade för killen i vaktbåset om allt. Han bara reste sig upp och sprang efter puckot som hade sålt biljetten till mig och "fångade" honom. Och sen kom polisen och tog han! HAHAHA! Där fick han!!!
Sen så gick vi ner för att vänta på tåget, givet vis så var det försenat på grund av någon emergency ( kommer inte på det svenska ordet, ursäkta men det är sent! ) så vi fick ta bussen i alla fall! Så typiskt...

Så mycket drama kan man ha när man är i San Francisco!




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0