MIN SÖNDAG

 Som ni vet så fick jag hitta på något själv men det gjorde absolut inget! För jag hade det hur bra som hellst! Jag va ute och sprang, fy vad skönt det är att bara springa ibland. Starta ipoden och bara stänga av hjärnan ett tag! Efter det så blev det en god lunch på vårt fik här i närheten. Drog sedan Downtown och shoppade lite och sen kom jag på den bästa ideen jag haft på länge! Jag åkte till stranden och tittade på solnedgången.
Det låter kanske helt vanligt  och inte alls kul. Men det var faktiskt det bästa med hela dagen. Att bara sitt där i sanden och kolla på vattnet och några hundar som lekte och allt vad stranden innebär. Det roligaste var när jag försiktigt skulle känna på vattnet. Jag gick ner och ställde mig vid vattnet och väntade på att det skulle komma en våg tillräckligt stor så att jag kunde känna på vattnet. Då skriker en kanske 4 år gammal kille bakom mig " Hey, vad gör du, du har ju skor på dig?!" Han var nästan arg för att jag stod faktiskt i vattnet men det var så lång grunt att jag inte blev så blöt. Så jag stod där och väntade sedan kom värsta vågen! Jag hade inte räknat med att den skulle komma så fort, så jag fick vatten upp till anklarna! Mina vita converse var inte så vita när jag gick i sanden på vägen hem!
Jag stanade in om Starbucks och köpte varm choklad och en bit blåbärspaj som jag tog med mig hem och åt när jag tittade på Camp Rock (det är en film) på min dator!
Så det blev en väldigt bra dag!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åhh när jag läser detta så tänker jag på 1, när vi tog med oss pizza till stranden och satt och mös och kom på ordet telepatetisk 2, När vi sa att vi skulle ut och springa och vi sprang från vejbybadet till första strand vägen alltså typ 5 meter och sen badade första gången på året och gick hem i gympaskor och handduk gillade den outfitten mkt skarpt HAHAH saknar dig L <3

2010-04-01 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0