Lördags tempo!

I går blev en sjukt bra dag. Det började med att jag och Malhin åkte Downtown för att jag skulle köpa en ny ansiktsskrubb. Vi åkte först till Pier 33 för att Malhin skulle kolla på biljetter till Alcatraz, då kom hon på att vi kanske kunde gå in på Aquarium of the bay med Anjas medlemskort som Malhin är med på. Så vi gick dit och kollade och vi hade tur för hon som jobbade där visste inte vad för medlemsskap Anja hade för medlemsskap för de uppdaterade sitt system. HAHAHA, såå det var kul. Jag rörde en rocka och en sjöstjärna, fy FAN vad äklig sjöstjärnan var! Stenhårt! Vi åt lunch på In and out burger, som jag älskar! Mums...
Sen mötte vi upp Marina downtown och satt på ett cafe. Sedan såg jag och Malhin på bio, Alice i underlandet i 3D blev det. Den var bra :) Kvällsmaten blev Burger Miester! Hahaha, hamburgare 2 gånger om dagen!
Vi såg även en till film på kvällen hemma hos Malhin. Vi såg Inglorious Bastards. Den vad knepig men ändå bra :)




Kolla bläckfisken!




3D glasögonen är heta!!




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0