Igår

Igår var det som jag skrev innan 7 månader sedan jag lämmnade sverige för att åka hit. Så det var jag ju bara tvungen att fira lite! Så jag överraskade Malhin med GLASS så vi delade på en halv liter glass! SÅÅÅÅÅ gott! Så vi satt och snackade hela kvällen och hade det trevligt medans Lea var hemma hos Marina och bokade sina biljetter till Hawaii.
Det har dykt upp problem med vår Hawaii resa, vi ville ju åka alla fyra tillsammans men jag kan inte vara ledig då vi hade planerat och Marina och Lea kunde inte byta datum, såå de kommer att åka själva och sen så kommer jag och malhin åka själva. För de kunde inte vänta med att boka för då skulle det bli dyrare men saninngen är att det blir ännu dyrare för dem nu när de ska åka själva än om vi hade varit alla 4, men men.
Så det kommer bli att först så åker Marina och Lea och sen någon vecka efter så åker jag och Malhin och vi kommer antagligen bo på samma hotell med!
Men vi kommer garanterat ha kul iaf! Men det hade ju varit roligare om alla 4 kunde åka samtidigt, för det var ju så vi hade planerat från början " Vår sista gemensamma upplevelse ihop"



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0