I´m Aliiiive!!

Okej så här är det, Jag har inte bloggat på länge för jag har inte pallat.. Jag har kommit på att om jag inte hade varit här i usa så hade jag nog aldrig bloggat! Men skit i det! nu kommer världens kortaste uppdatering.

Vad har hänt:
Palo Alto - Stanford University + Cheesecake faktory.
Shutter Island.  Min nya favorit film! Leonardo är fortfarande grym!
The wolfman. Nja... inte den bästa filmen.
Pappa fyllde 45 år, GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE PAPPA <3
Au pair möte på brandstationen - Fy fan vad ballt!

Så.. nu känns det bättre. Har nog fått med det allra viktigaste tror jag. Med det är svårt att komma ihåg alla sakerna vi hittar på här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0