Happy St Patricks day!!

Den 17 mars firas det! Det har att göra med Irlands nationaldag och firas till minne av landets skyddshelgon St Patrick. Så enligt traditionen så ska man bära gräna kläder eller någon form av gröna accesoarer. Och man får nypa alla som inte har gränt på sig!
Hur kul är inte det!!! Jag gillar denna högtiden. Så idag hade jag på mig en rutig blus som var lite grön. Så ingen kunde nypa mig inte!!! Man såg massa människor i grönt idag. Jag såg även en man på college som var utklädd till en leprecon, det är typ en dvärg. Coolt.

Jag har för övrigt varit på college varje dag hittils denna veckan, känns skönt att man är halv vägs med college. Det är inte det tråkigaste man kan göra men det tar bara en massa tid och det känns så onödigt ibland.





LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0