Dagarna som har varit.

Vädret har varit skit konstigt här. För någon dag sen satt jag ute och läste i shorts och linne och bättrade på brännan! och idag spöregnade det i morse. Galet. Vad har hänt då, joo jag och Malhin har lekt hårsalong och färgat håret på varandra. Så nu har jag lite mörkare hår igen.... Annars har det inte hänt så mycket. Ska snart till college igen.. nu har jag varit dör 28 gånger så jag har bara ca 12 gånger kvar! Skönt! Oj jag har glömt berätta att nästa fredag så åket jag till Florida i en vecka!! Ska bo i ett hus precis vid stranden. Åh vad jag har längtar tills jag kan ligga på stranden och bada i havet!

Nä nu måste jag gå till College...



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0