Början av veckan..

Har varit som vanligt, inget konstigt och inget som behövs skrivas på bloggen! Sol, Sol och Sol igen har vi haft här så jag har tagit fram sandalerna och shortsen och dumpat jackan! Så skönt, jag har suttit ute så mycket jag bara kunat.
Oh, jag fick reda på att nästa måndag, så kommer det vara gratis glass på Ben and Jerry baren nere på Haight street! Lätt att jag kommer gå dit! Det är ju ett måste!! Jag och Malhin åt även glass i måndags men det gör inet för jag var ute och sprang som en dåre under förmiddagen innan jag skypade med mamma och pappa gaden innan, i söndags alltså!

Jag måste bara säga, utan att skryta, men jag har blivit grymt bra på att vara ute och springa och sånt!. Jag äter inte godis under vardagarna och jag är mera hälsosam. Den Californiska livsstilen börjar smitta av sig! och det är väl tur så att jag inte kommer hem och ser ut som den största stamkunden på McDonalds!


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0