Au pair möte i lördags!

Det var tid för ännu ett au pair möte i lördags. Denna gången så skulle vi mötas downtown för att kolla på St Patrick´s day paraden. Även om det inte var själva dagen, den 17 alltså.
Fy vad ballt ändå, att så många hade samlats för att kolla på när massa bilar/vagnar åkte längs huvudgatan. Allt var grönt, oranget och vitt.
De delade ut halsband i grönt och guld, så det kändes som hela stan var grön och på party humör! För när själva paraden var slut så gick vi till Civic Center ( typ ett torg ) där det var ännu mera fest. De spelade musik folk (ungdomar!) drack överallt och de sålde Fish and Chips som är såååå sjuuuukt gott!!! Åh vad jag älskar det! Så där satt jag Marina och Lea en stund innan vi gick hem.
Så det var min lördag. Jag träffade Malhin på kvällen också! Trevligt







LOVE

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Var i USA är du?

2010-03-18 @ 07:07:26
URL: http://viktoriassecrets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0