Att packa?

Försöker en lista på allt som man kan behöva ha med sig till Florida. Det blir ganska mycket att packa. Jag är en sån person som inte packar en tröja för varje dag, jag vill ha valmöjligheter och sen vet man ju aldrig vad som händer! Så jag måste ha med mig ALLT som jag kan tänka på.
Skorna ska vi bara inte prata om, vad ska man packa? Hur många? vilka? får det plats? Typ saker som solkrämer och sånt tar ju up as mycket plats, har jag kommit på! Varför kan man inte teleportera sig själv fram och tillbaka så att man kan hämta och lämna saker här och där om man kommer på att man har glömmt någon. Det hade varit bra! för jag måste skriva listor när jag ska packa för annars glömmer jag hälften och packar massa annat skit stället!





LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0