Napa!

Nu har jag kommit hem från min lilla utflyckt! Igår åkte jag och Malhin och hälsade på hennes värd mor och far föräldrar som bor uppe i Napa. Det är en liten stad ovanför SF som är känt för sin vinodling. Så vi åkte upp och kollade läget där.
Det är sjuukt fint i Napa, det är varmt och allt ser så mysigt ut. Jag skulle lätt kunna flytta dit när jag blir gammal. Det såg ut som en blandnig mellan Frankrike och det vanliga Kalifornien.

Vi tog båten till Vallejo först och sedan blev vi hämtade av Lorraine och Mel ( farmorn och farfarn ) och åkte och åt lunch på ett jätte mysigt ställe. Sen fick vi låna en av Mels 5 bilar!! Så vi körde åt till en vingård och gick en guiedad tur med en massa medelåldersmänniskor! Lite kul för vi var de yngsta. Sen åkte vi vidare in till själva centrum och gick där en stund. Efter det så åkte vi tillbaka till huset och badade lite i polen, spelade biljard och kollade på tv halva natten :)

Jag har inte så många bildert för minnet på min kamera var fullt, såå typiskt..








LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0