Min kära blogg!

Ja nu är det dax för mig att blogga igen! Det har jag inte gjort på evigheter och det är på grund av att jag är arg på min dator och det händer mycket i mitt liv just nu! Mycket roliga saker och då väljer jag bort datorn :P Så nu ska jag uppdatera er om vad som har hänt de två senaste veckorna!

- Graduation för barnen.
- Bio, Shrek 4.
- Linnea har varit här!! Så vi har visat henne runt i SF :D Kan inte fatta att det var ett år sedan jag såg henne sist!
- Ett år sedan jag tog studenten :P Härligt.
- Åkte ut till Berkley och kollade på universitetet där. Det är ju ganska känt så vi åkte dit.
- Ikea på sveriges National dag, Kan det bli mera svenskt?!
- Var och kollade på min första baseboll match, Little league men ändån!! (Barn)
- Bättrat på min bränna REJÄLT för nu är solen tillbaka i SF igen!!
- Six Flags, ett näjesfällt utanför SF. Åkte dit med Anja, Nadia, Malhin och Linnea :D

Har jag glömmt något??!!



LOVE

Kommentarer
Postat av: Dockans matte

..Brittany Murphy- är det hon som spelade en av systrarna i 'Förhäxad'?

Fick du min lilla födelsepresent?

Ha det bra!

Kram, Gun.

2010-06-16 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0