I'm BACK!!

Ni har nog märkt frånvaron på min blogg. Det har nämligen varit så att min dator har varit jävligt strulig! Jag har inte kunnat gå in på internet och det tog mig 1 och en halv timme att starta upp den i måndags och jag var tvungen att lägga över massa bilder och sånt. Jag har nämligen varit jätte rädd att min älskade dator skulle krasha och att alla mina bilder från de senaste 4 åren skulle försvinna. Så det har jag tagit hand om nu! Även om det tog 3 dagar att föra över allt till min externa hårddisk!! Ja, ni fattar vilket tempo min dator har jobbat i!!! Ibland hände inget på någon timme!

Men nu är allt som vanligt igen! Och det är jag jäääävligt glad för <3 Så jag tänkte uppdatera er lite om vad som har hänt den senaste veckan i mitt liv!!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0