Hur firar man en semester?!

Igår så kom Malhin över till mig och vi la oss och solade i trädgården, så nu e vi härligt röd/bruna! Jag sola i min grymt snygga nya bikini som jag köpte för någon dag sen. Jag gillar den skarp förutom att den kostade 65 dollar... Det var minder kul... Men i alla fall så gick vi sen till det pajstället som jag nog har nämnt innan. MMM så gott! Hade vi filmkväll med ALLA Pirates of the Caribbean filmerna. Men jag somnade redan i första, litte smått och då var klockan kanske halv 9 Men i början av andra filmen var jag helt borta!!! HAHAHA!!! Halv 3 vaknade jag skit sur av att ljudet var skit högt på tvn och då såg jag att Malhin också hade somnat!!
Vilka pensionärer vi har blivit!

Idag har vi också solat och blivit ännu härligare! Nu ska vi snart möta Anja och spela lite biljard. Jag suger verkligen på biljard.... Det är pinsamt....



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0