16 juni

FATTAR NI ATT DET ÄR MITTEN AV JUNI!!!! det kan inte jag! Jag ska snart hem för faaen :P vet inte om jag ska var glad eller lessen.. Jag kommer på panik i lilla fjutiga Vejby och sverige! Nej men vart ska jag ta vägen när jag blir på crazy humör!!! Den dagen den sorgen säger jag bara.

Idag har jag jobbat och träffat Malhin som vanligt :D I morgon får jag mitt "sommar lov" i några veckor och om mindre än en vecka så åker jag till HAWAIII!!! oohhuuu :P Fy vad jag längtar och jag börjar faktiskt bli lite nervös inför fallskärms hoppet.... :S

Nu måste jag sova börjar jobba extra tidigt i morgon...



LOVE

Kommentarer
Postat av: Dockans matte

..ja, det kan jag skriva under på, att det är svårt att komma hem till vad som känns som en liten ankdamm; när man varit utomlands länge, och är van vid nya härliga intryck hela tiden!! Men man vänjer sig, och inom dej bär du alltid med dej det stora, o kan mentalt vända tillbaka närsom! Många kramar från moster Gun.

2010-06-21 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0