Då var helgen över..

Mashi var ju som sagt här!! Det var hur kul som hellst :D Vi åkte och kollade på alla kända ställen här i SF som typ Golden Gate Bron. I fredags kväll så hade jag au pair möte och då möte vi några svenska tjejer som Mashi faktiskt kände så vi gick ut till lite olika barer med dem och träffade massa nytt folk :)
PÅ lördagen så blev det filmen Dirty Dancing på torget inne i SF. De hade satt upp en jätte stor skärm och högtlare. Så där satt vi på filtar mitt på torget och kollade på film sent på kvällen :D Det var lätt der roligaste den dagen :)
Söndag sen blev lugnare, Mashi åkte hem och jag mötte upp Lea och Marina efter att de hade varit hos tatueraren och blivit tatuerade. Sen åkte vi down town och gick på bio. Vi skulle sett Despicable Me men den visades bara i 3D så vi såg Grown ups istället och den var bra :) Det blev även sen middag på Mel´s Drive in!

Nu sitter jag här vid datorn med min JÄTTE förskylning... ska faktiskt gå och städa undan nu. Ska rensa bland leksaker.. så det kan nog ta en stund!  Men med musik på så ka det nog gå!






LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0