Vaa?

Vad har då hänt de senaste dagarna sen jag kom tillbaka till SF. Jo i måndags så blev det shopping!! Eftersom jag inte hade slösat några pengar under helgen så tog jag igen det i måndags. Och det var kul att träffa tjejerna igen, saknade dem när jag uppe i bergen. Och igår, tisdag så började collage... vad ska man säga, det var kanske 4 unga dvs aupairer och resten var asiater och GAMLA människor. Inget illa mot asiater men alla på skolan var asiater och gammla. Där var en tant som måste ha varit närmare 80! Snacka om att jag och Lea hade kul! Vi satt vid en dator och svarade på jätte lätta frågor. Och lyssnade på musik samtidigt. På kvällen så träffade jag Emma och Malhin, vi gick på Haight street och sedan gick vi till Sam´s och satt där och pratade med just Sem. Vi lät sam ringa Lea och lura henne att malhin hade tappat sin mobil och att hon var tvungen att komma och hämta den! HEHEHE... Så vi fick ut Marina och Lea ur Marinas rum och de var lite sociala med oss i ca 20 minuter sen gick dem igen!

Hade en så konstig dröm inatt... Den handlade om att jag skulle åka hem till sverige och mamma hämtade upp mig i Helsingborg med bilen och sedan tog vi tåget och då var mamma borta och jag var mitt ute i en jätte läskig skog med lera överallt och läskiga människotroll växter. Min ena väska försvan så jag fick springa runt i leran och leta samtidigt som de läskiga trollen drog i mig och ville döda mig.... Ja det var nog en mardrömm.
Var får jag allt ifrån???


LOVE




Kommentarer
Postat av: mamma

vilken hemsk dröm du hade.

det hemska var nog att du blev av med din väska,den var kanske full med alla dina favoritskor!

2010-01-21 @ 13:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0