Uppdatering

Ja då var det fredag imorgon dvs om 2 timmar! och vad är nytt i au pair land, jo jag har färgat om håret och ny är det mörk brunt igen. Jag gillar det mer och mer, jag har ju försökt att få det ljusare men det vill inte! Men det gör inget för jag trivs bättre i det mörka. Bilder kommer...
Idag var det College time igen, Så jag gick dit själv utan Lea... Datata. Nej men det var helt okej, Men det kommer dit fler och fler gammlingar som tror att de kan hoppa in i alltihopa. Nu vill jag inte låte elak eller något sådant men det finns inget som retar mig mera än de gamla rysska bitcharna! Hur kan de sitta och säga emot läraren, de tror att de har rätt hela tiden! Men AAAH, de tror att det är gramatiskt rätt att säga, "jag alarm inte" WHAAT! och sen sitta och säga emot läraren... PALLA!!! Men det är bara runt 35 gånger kvar av skolan..! Så jag får väl sluta lyssna på dem! 

Jag har tänt införa en liten rolig grej här på bloggen.. " Veckans kommentar " Man hör och säger så mycket kul kommentarer här. Vissa männinskor är fan roliga!
Så här kommer denna veckans kommentar:
- "Sara, du bestämmer inte över världen, det gör Obama"

Det var allt för nu! Nu ska jag sova, God natt!!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Linn

haha det var en rolig kommentar! bra ideé tycker jag :D

2010-01-29 @ 10:48:17
Postat av: mamma

Du Sara vem sa den bra kommentaren.

Bra ide´till din blogg.Du hör säkert roliga kommentarer från barnen.

2010-01-29 @ 12:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0