Skrev in mig på College idag...

..Och det gick bra. Jag ska ta en non credit class i engelska och det innebär att jag inte behöver göra några läxor, för det har jag inte tid med...Måste bara berätta att när jag går fram till tjejen som har hand om allt sånt så fattar jag knappt vad hon säger hon bryter på kinesiska eller nått sånt och jag börjar nästan skratta för jag har fan bätter engelska än hon och jag ska läsa engelska och inte hon!! hahaha, ibland är man allt lätt road..

Nu sitter jag här.. och bloggar lite. Märker att jag inte har bloggat om hur jag personligen har det här... det är bra. Men det börjar kännas att det har gått nästan exat 5 månader sen jag var hemma i lilla Vejbystrand i min favorit soffa med mamma, pappa och Simon. Igår satt vi på ett cafe här där jag bor och jag började tänka på när jag kommer hem och jag började fan gråta, och inte lite heller... ganska mycket.. Jag trodde att det skulle bli bättre nu när jag fick lite semester och åkte tillbaka till Los Angeles, det var jätte kul och allt sånt men det fick mig att tänka lite mera, lite för mycket. Jag trivs bra i familjen och så det är inte det, det är bara jobbigt att inte vara hemma. Lite töntigt kanske men jag saknar "min" soffa där hemma där jag brukar ligga och titta på tv.Så det kommer jag göra varje dag i minst en månad när jag kommer hem. Men nog om det, jag har kommit på ett sätt så att jag inte ska tänka på att det är 7 månader tills jag är hemma, man måsta ha saker varje månad att se fram emot så går det lite fortare och lättare. Så det försöker jag göra nu.

Godnatt nu ska jag sovaaaa!
Tack för julkorten som jag fick!!! Blev jätte glad :)


LOVE

Kommentarer
Postat av: mamma

jaså,du tror du ska ligga på soffan,det ska vi nog bli två om.Det har ju blivit min plats nu.

2010-01-05 @ 15:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0