Skojjar du med mig??!

Jag gjorde engelska provet igår och det var ju nästan ett skämt. Det var så lätt, men det fanns de som inte kunde någon engelska alls så för dem var det lite värre! Jag satt där i ett par timmar och lyssnade på ett band som spela upp olika konversationer och så skulle man gissa till vilken bild den hörde. Så jag började faktiskt skratta lite för mig själv när jag läste frågorna. Nu ska vi inte skryta!!


VEM HATAR NÅLAR, VEM HATAR NÅLAR!?.... jag.....
Idag så gäller det förhoppningsvis! Jag ska snart gå till Tattueraten och göra min tattuering. Förhoppningsvis har de tid, de har dropp in men man vet ju aldrig men de andra gångerna vi har varit där och snackat så har de haft tid! Problemet är bara att jag vill ha någon som följer med mig, jag vill ju inte gå själv! Men alla jobbar tills om någon timme och jag är ledig sen i eftermiddags. Så jag bara väntar på att någon ska sluta jobba så att jag kan gå ner dit. Hehehe, LÄNGTAR!


LOVE


Kommentarer
Postat av: Nic

VAAA? Tatuera dig igen,vad? var? varför? Skype inom en snar framtid? <3

2010-01-13 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0