Så förvirrad man kan vara då!

Jag skrev ju igår att det var "onsdag imorgon" men Nej det är ju torsdag idag! Haha, Kom på det i morse när jag pratade med barnen. De var helt säkra på att det var torsdag idag och jag bara NÄÄÄ, det är ONSDAG! Kom igen nu liksom. Men jo det är Torsdag idag. Snacka om att jag kände mig dum. När en 7 åring bara, "Men hallå Sara... Kan du inte dagarna eller?" 
Så idag är det TORSDAG och det betyder att vi ska åka imorgon. Till Lake Tahoe, det ska bli kul men jag vet inte vad man ska ha med sig?? Jag har inte så mycket vinterkläder. Så jag ska gå igen hela min garderob idag och se vad jag kan hitta.

Igår när jag träffade Marina i några timmar så pratade vi om Hawaii. Det ska bli såååå skönt när allt är klart med planeringen och det bara är till att åka! Men vi måste spara pengar, planera semester och massa sånt. Vi tjejer hade tänkt att vi skulle åka till Hawaii i en vecka över sommaren och bara ta det lungt och ligga på stranden. Bara ligga där och bli stekt i solen och inte tänka på något annat än hur man ska få fort sanden under fötterna. Gud vad jag längtar tills sommaren. Ge mig sommar NU!


LOVE


Kommentarer
Postat av: Daddy

Ha det nu så kul, åk så mycket skidor du bara hinner! Puss.

2010-01-14 @ 20:45:25
Postat av: April

NEWS FLASH HM öppnar den 26 augusti i gallerian i ängelholm haha gött att dom kommer igång med det nu när dom snackat om det sen vi var typ 10. :)

2010-01-15 @ 09:54:19
Postat av: Sophie

Hawaii är ruskigt jävla fint!

Ni kommer ha det skit skoj :)

2010-01-15 @ 10:48:10
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/
Postat av: Dockans matte

Hej du! Jättefin tatuering! Blir nästan sugen själv på en till. Ha det så kul på skidorna, o akta så de inte slinter! Kramar. xx

2010-01-15 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0