Nej men gud vad roligt!

Den rubriken kändes som något en gammal tant säger när barnbarnen snackar om deras ler ätartävling på låtsas! Men det är så jag skulle beskriva den boken jag köpte idag. Var med tjejerna idag nera på Haight street och kollade läget och då hittade jag en sjukt kul bok. Den heter Nightlight och är en parodi av Twilight! Allstå jag och Malhin stod och läste delar av den i bokaffären och shit vad rolig den är!! Jag skrattade så att jag fick ont i magen! Jag rekommenderar den starkt till alla som har läst Twilight. Den handlar om samma sak, det är bara det att allt är mera töntigt och fult! Som till exempel så heter de Edwart Mullen och Belle Goose istället för Edward Cullen och Bella Swan.  Observera att Goose är gås på svenska!! Och de dansar inte till någon lugn musik som i orginalet utan i Nightlight dansar de till Green day istället!  Jag kommer nog få värsta magrutorna när jag är klar med den boken så mycket som jag skrattar.
Nog om det! Nu ska jag börja läsa den. Mohhahaha!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0