Lördag den 23 januari

Idag är en dag att minnas, för idag börjar jag mitt nya mera hälsosamma liv!! Jag sitter nu här och hämtar andan efter att jag har sprungit. SÅÅ skönt det känns nu när man vet att man gör något bra för kroppen. Är helt slut... sprang med Marina och det var bra, för då kan man peppa varandra!
Det har varit skit väder den senaste tiden men idag så regnade inte när vi började springa bara när vi gick hem från parken där vi springer. Jag har nog aldrig varit så glad för regn som idag! Fatta vad skönt det var när man var helt svettig och död! Nu ska jag hoppa in i duschen för vi ska dra down town snart.



LOVE


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Sara fortsätt så!

Och tack detta får mig till att fortsätta med nina promenader.

2010-01-24 @ 10:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0