Lalaaa Laaa laaa lala

Sitter och små sjunger på mitt rum nu! haha, vet inte varför kan vara för att jag har hittat lite "bortglömda" låtar på min Ipod. De är inte direkt gamla men jag har inte lyssnat på dem sen.... hm i sommras kanske. Det blir ju lätt så när man hör på massa nya låtar hela tiden så glömmer man liksom bort de andra. Men nu så spelas dem igen!! Kommer ni ihåg Apologize från One republic! Hur gammal är inte den, och det blev ju så sjukt uttjatad men den är faktiskt grymt bra. 

Och vad är mer nytt här i San Francisco inte så mycket, allt rullar på som vanligt. Malhins syster är här, det är trevligt med folk som man förknipar (gud vilket konstigt ord..!) med Sverige. Nu ska jag ut och träffa dem!


LOVE



Kommentarer
Postat av: Felicia (dinkusin)

Hejsan:) tycker du har en jätte fin blogg!. läs gärna min.

ha de bra♥

2010-01-07 @ 03:02:59
URL: http://rosvitastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0