Julafton!

Detta året blev det en lite annorlunda julafton! Jag började dagen med att ringa hem för att säga god jul och det var allt som påminde om julen den dagen. För jag och Malhin åkte till Santa Monica och gick längs stranaden och på piren. Så härligt, det var ganska varmt så jag passade på att doppa fötterna men den det var kalt! Shit!! Vi åt världens godaste jul middag, Friterade räkor och pommes med remulad sås. MUMS! Vi passade även på att shoppa lite, eller det var bara jag som shoppade i Santa Monica Malhin väntade tills vi var tillbaka i west hollywood på target! En affär som finns i SF med och är en blanding av Ullared och annat. På kvällen tittade vi på Titanic, och det var länge sen. Vi har gått och väntat med att se den tills på Julafton!

Malhin har bilderna och jag har inte lagt över de än, så det får vänta!


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0