Igår..

Var hur kul som helst! Vi fyra tjejer åkte hem till David en av de killarna vi träffade förra helgen, Så vi satt där och hade det skit kul! HAhaha, nu kan jag och Malhin spela elgitarr! Fy fan vad bra vi var! Vi tog bussen dit men när vi skulle hem så tog jag och Malhin en taxi och Marina och Lea var helt tråkiga och ville ta bussen istället??!! What?! Så det blev vår första taxi tur i USA. Det är sjukt billigt att åka taxi här! Vi betalade 10 dollar, eller ja det var David som betalade för oss! hehehe, han tyckte inte att vi skulle behöva ta bussen.. och det är jag glad för!

Nu är det lördagkväll och jag ska snart ut och möta Marina och kanske resten av tjejerna om det inte blir för sent! Vilket jag inte hoppas... Sitter här och kollar på Real world Washington på MTV! haha, det är kul..

Min nya color!


LOVE

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan du inte skicka en bild på David så man får se hur han ser ut.

Fin du blev i ditt hår!

2010-01-31 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0