Helgen som var.

Då var det måndag igen. Helgerna går så himla fort, man hinner bara fatta att det är helg och sen är den över! Så vad gjorde jag denna helgen då. Jo jag jobbade fredag kväll och sen så blev det lite missförstånd med tjejerna, vissa trodde att vi skulle ut och bla bla bla, så kvällen slutade med att Emma och Marina gick ut till massa 21 klubbar, Malhin stannade hemma och jag och Lea gick till Sam´s och åt lite. Så kvällen var inte helt fel. 
Lördagen blev en slappe dag. Jag gick hem till Marina och satt där och tramsade mig medans hon städade! Sen åkte vi Down town och åt Frukost/Lunch/kvällsmat! Panda Express är mättande! Så vi och shoppade lite med!  Jag träffade min själsfrende! hahaha, nej men nästan! Snyggingen på Hollister. Och sen skulle jag jobba kväll, så det blev lite mera jobb. När jag slutat gick jag till Marina och mötte upp de andra tjejerna. Gud vad roligt vi hade! Vi filmade som vanligt.. och det finns en jätte kul video på oss och Lea gör en helt underbar dans eller vad man ska kalla det! På söndagen hade vi aupair möte, det var ju inte dagens höjdpunkt precis men man måste ju gå. Jag och Lea gick in om TATTUERAREN också! IIIH! Så Lea ska göra sin idag.. Jag vill också göra min nuuu! Men jag vet inte hur jag jobbar så jag måsta kolla det först! Ska bli kul att se Leas, jag hade velat följa med men jag jobbar så jag får vänta tills ikväll. På tal om ikväll, jag ska göra mitt engelska test idag.. så trisst. Man måste göra ett prov för att se hur bra engelska man har så att lärana kan placera en i rätt nivå. Så det bär av till College ikväll. Provet ska vara jätte lätt så det känns ju skönt!

Igår så var det 5 månader sedan jag lämnade Svenskmark! Fy jävlar vad jäg är bra!!!



LOVE

Kommentarer
Postat av: Nic

fem månader, du måste skämta? det har ju gått jätte snabbt <3

2010-01-11 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0