Den nya!

Igår gjorde jag en ny tatuering! YEAH! De hade tid som tur var! Och killen som gjorde den var jättte duktig. Han såg lite läskig ut men det var han inte. Han hade tatureingar på hakan som såg lite skumt ut men men. Alltså, denna var ju ingenting mot den förra, det tog bara några minuter att göra den, typ 5. Och det gjorde inte alls ont. Jag kände nålarna men ibland kände jag ingenting! Och det är jag glad för!

Sedan så gick vi och åt på Burger Miester, som är en as god hamburgar resturang. Men den är lite väl dyr enligt mig. Vem betalar 12 dollar för en hamburgare??!! Men gott var det iallafall!

Nu sitter jag här i mitt rum och äter NÖTCREME!! Fick brev av min kusin Angelica. Tack så mycket! Jag blev jätte glad! Fick bilder på bebisen från ultraljudet, SÅ SÖT!

Här kommer en bild på min nya tatuering!




LOVE


Kommentarer
Postat av: Nic

Jätte fin :)

2010-01-13 @ 21:03:37
Postat av: Alexa

Vad fin den är! Fin placering och snyggt motiv!! Skönt att det gick fort dessutom :) Puss!

2010-01-19 @ 10:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0