Cirque du soleil

Var och såg Cirque du soleil idag med delar av min värdfamilj och med Marinas värdfamilj. Det var så jävla coolt! Det var en tjej som kunde böja sig hit och dit. Så som hon böjde sig var sjukt. Jag vet at det har blivit några rekommendationer på sistone på min blogg men jag måste bara skriva: SE CIRQUE DU SOLEIL! För er som inte vet vad det är jag skriver om så är CDS en typ cirkus med massa akrobater och så har showen ett nytt tema lite då och då. Denna gången var alla utklädda till småkryp och så var det en kärlekshistoria mellan en flugga och en nyckelpiga! Så gulligt! Det var ett akrokatik nummer som var lite så OH OH! Det var en kille som cyklade på en enhjuling på händerna på en lina uppe i luften utan säkerhetslina eller något nät under. Snacka om att man satt och hoppades på att han inte skulle trilla. Vi satt på tredje raden, så det var nära cenen och man vill ju inte att han ska krossa en!

På tal om Krossa, så hade vi en jordbävning här i San Francisco idag. Det var inte så stor men den märktes. Jag stod i köket och så börjar det mullra lite och tavlorna börjar gunga. Först trodde jag att det var sopbilen eller något men hallå, så stora sopbilar finns nog inte. Så det var lite kul. Och med tanke på att vi ska ha au pair möte på söndag om just jordbävningar och säkerhet så är det lite kul. Inte för att jag ser fram emot au pair mötet, det är lite kul att två dagar innan mötet så har vi redan varit med om en jordbävning! Obs lite sent!!

Annars har min dag varit ganska stressig. Det har hänt mycket idag, mer än vad det gör under vissa veckor! Men så är det i au pair livet! - Just breathe, är mitt motto.



LOVE


Kommentarer
Postat av: Dockans matte

KÄRA SARA - GOTT NYTT 2010!! Tack för julkort och sms, blev jätteglad att höra från dej!

..är ute en kort runda i stan, några ärenden. Det är fortfarande skitkallt- minus 9; fy, fy,och fy.

Många kramar från mej. xo

2010-01-08 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0