Ännu en dag är över

Jaha, då är det snart onsdag (om 2 timmar) Shit Shit! Idag blev det en lite konstig dag. Jag jobbade lite på förmiddagen och sen gick jag hem till Marina och satt där några timmar. Och sedan jobbade jag igen. Den förra au pairen som var här före mig, var och hälsade på. Hon var jätte trevlig, men det känns liksom lite skumt iblan när de snackar gammla minen och man bara står där och "haha, kul" Men sånt är livet. Just nu "jobbar" jag barnen sover så det är bara jag uppe.
Åh, jag har nog glömmt att berätta att på fredag så åker familjen och jag till Lake Tahoe, för att åka skidor..! Ja ni läste rätt Jag ska åka skidor! Det kommert nog se väldigt kul ut. Jag har aldrig gjort det innan så, jag kommer nog slå mig rejält. Kommer komma hem som en stor fet blåtira! Och åker man skidor så betyder det ju att det finns SNÖÖ! Njaa, snö är inte min grej men det blir nog kul ändå.

Nu ska jag läsa vidare i min roliga bok!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0